torsdag 13 maj 2010

Linda flyger-dagen

Sov ganska dåligt i natt igen och vaknade självklart tidigt imorse. Dock har det varit en väldigt produktiv förmiddag för min del. Jag började med att packa några kartonger till och jag börjar undra hur mycket som får plats i denna lilla 36-kvadratare. Det är sanslöst vad man packar på sig saker under tiden man bor in sig i en lgh.

Blev en skön morgonpromenad också och därefter var det tänkt att ta med en sallad men Max öppnade inte förrän 11 och det orkade jag inte vänta tills. Tog istället en sväng förbi Hemköp och handlade klorin och trocadero bla.

Väl hemma så har jag ägnat ett par timmar åt att skrubba samtliga klinkerplattor på väggarna i badrummet samt även glasväggen. Det var sannerligen inget nöje vill jag medge. Men nu är det äntligen gjort och aldrig att jag gör om det igen.

Nu ska jag bara jäsa i soffan, se på tv och ha allmänt tråkigt som jag haft hela denna veckan =O(. Kommer att bli en lång helg det här, känner jag. Tur att jag har laddat med Troca och ostbågar.

Hej hopp på er alla

Inga kommentarer: