tisdag 18 maj 2010

Helgen som varit

Fredag: Jag och Ida inhandlade flytande inför kvällen. Det blev fest här hos mig i sällskap av Ida, Fredde, Mia, Johan, Åke, Linda.F och hennes kille Robert. Senare så drog jag och Åke med taxi upp till Rickard, efter att vi mellanlandat och släppt av Ida hos henne.

Lördag: Jag och Rickard drog till gymet, där Rickard tränade och jag slöade i solariet. Mia och Fredde var tidigt på plats hos Rickard och höll Åke sällskap medan jag och Rickard satt och njöt av solen nere på Vita Björn. Vi drack och åt gott och därefter fick vi skjuts upp av Ida. Blev kubb och allmänt trevligt festande hos Rickard. Dock slocknade jag så tidigt som vid 22. Helt utmattad av oförklarlig anledning.

Söndag: Efter att Rickard spelat God of War och varvat det för andra gången, så drog vi och Åke till Maria Pizzerian och käkade. Ida kom dit och vi fick skjuts hem. Blev lite allmänt socialt umgänge med Buzz. Senare på kvällen så blev det lugnt med soffmys och WWE för mig och Rickard.

Måndag: När jag vaknade så drog jag ner på stan och ägnade hela dagen åt shopping och mat med Ida. Vid 16:30 mötte jag upp Rickard för att gå på bio. Vi såg "A Nightmare on Elmstreet". Helt ok film, men jag gillar fortfarande "Robert Englund" bättre som "Freddy Krueger". Dock så är jag så lättskrämd att jag satt krampaktigt och höll i Rickard och hoppade till för minsta lilla =O).

Tisdag (idag): Blev en mysdag i parken med Idag. Vi köpte med ett par rullkebab och satte oss i parken. Det har ju varit helt underbart väder. Jag köpte en klänning på H&M och fick skjuts hem av Ida. Kvällen har varit lugn, färgat håret och sitter nu med bomull i öronen. Dock så kommer jag fortsättningsvis köpa "Schwarzkopfs" hårfärg och inte H&Ms egen. Denna fäste inte alls som den dyrare och man ser inte alls de blåa skiftningarna mot det svarta, som jag hoppats på.

Nu blir det att spola öron och sen slänga ner sig i soffan.

Pöss

Inga kommentarer: