fredag 14 maj 2010

Nu kommer jag Tenton

Har nu pratat med två olika personer angående mitt medlemskap hos Tenton. Den sista jag pratade med, Stefan envisades med att det var pga att jag bytt kort som jag inte kommit in på gymet. Trots att jag sa flertalet gånger att jag haft samma kort fram till för ett par veckor sedan och att det INTE hade med det att göra. Han påstod även vidare att mitt medlemskap var inte alls stoppat, utan löpte på som vanligt, vilket är märkligt då inga pengar har dragits från kontot. Hursomhelst verkar Stefan iaf ha lagt in mig på nytt, så jag borde kunna komma in på gymet igen. Tack och lov för det. För som jag har saknat träningen.

I övrigt var det en mycket trevlig gårdagkväll som började hos mig med Ida och Fredde och slutade hos Rickard i sällskap av Åke. Längesedan jag hade så otroligt trevligt. Undras vad man ska hitta på idag då? Måste hålla mig hemma från 15 iaf för då kommer Martin som ska ha min lgh och kikar på den.

Trevlig fredag alla

1 kommentar:

Lisa sa...

sv: dom bragokexen är mums mums, ha en fin fredag du med! kram