torsdag 20 maj 2010

Biorecension: Iron Man 2

Jag har ikväll varit och sett "Iron Man 2" med Robert Downey Jr i huvudrollen. Eftersom jag även såg 1:an så var det givet att även se uppföljaren. Så jag slet med mig my partner in crime, R1ll0 och mös i närmare 2 h på bio. Av totalt 5 stjärnor så ger jag filmen en stark 3:a. Den når inte riktigt upp till en 4, men var underhållande. Att sedan kunna vila ögonen på en bildskön Robert och en lika vacker Scarlet Johansson gör att filmen lyfter ytterligare.

Jag tror att detta blir en bra biosommar och ser redan fram emot nästa besök på bion.

Nu ska här gluttas på tv:n en stund och därefter sova. Har en abs-pass och styrkepass att vila upp mig inför under morgondagen och efter det blir det att umgås massor med sötnöten.

Tack för mig
Lindsey

3 kommentarer:

Lisa sa...

sv: ja jag hann faktiskt sola lite innan det började åska, började inte åska förrän klockan fem eller något. men inget regn i alla fall. ja hoppas det är varmt i morgon med! :)

åh gott med kall öl! lycka till med träningen du! :)

r1ll0.blogspot.com sa...

Sötnöten behövdes väl knappast slitas med, precis... en skön film med en härlig tjej väcker inga högljudda protester direkt ;) Jag ger filmen samma betyg, bullrig action men inget man direkt fick någon "wow"-känsla av bortsett från specialeffekterna.
Ang ditt abspass så vill jag testa det ikväll efter gymet, få se om jag kan hålla samma tempo.

Erika sa...

Robert Downwy Jr = ögongodis.

Ska du inte se den nya äckelskräckisen The Human Centepid. Såg trailen och det tror jag räcker. Har äcklats av den flera dagar nu =p