tisdag 11 maj 2010

Möbelspaning

Som ni kanske minns var jag och Rickard och skulle spana på utemöbler till min kommande lgh och Rickard skulle kolla om det gick att köpa extra dyna till sin utemöbel. Men eftersom Fritidscenter fått för sig att flytta så blev det inget av de planerna den dagen.

Idag tog jag mig iaf upp till både Mio och Fritidscenter för att spana på möbler. Det var ett helvete att trippa runt i mina nya skor. Jag har nog aldrig haft så ont i fötter och tår nånsin som idag. Hursomhelst, den kombination jag var intresserad av på Mio skulle gå på 16190:- för en hörnsoffa och ett bord. Lite väl saftigt för min del. Så jag lokaliserade Fritidscenter lite längre upp vid Intersport och hittade bla de möbler ni ser på bilderna ovan. Jag passade även på att fråga angående dyner till Rickards "Paloma" (tror jag den hette). Killen var osäker om man kunde beställa enstaka dynor men skulle ringa och kolla och höra av sig till mig sen.