onsdag 28 januari 2009

Spanska studier i natten

Såhär framåt sena nattkvisten är det väl ytterst lämpligt att vara ambitiös och fräscha upp mina spanskakunskaper. Det sägs att det är mer pedagogiskt och lättare för hjärnan att ta in ett annat språk och studier i allmänhet, med hjälp av olika färger och i detta fall läromedel på barnnivå, "Yo soy Osito Gominola", vilket betyder, Jag är din gummibjörn.

Si alguno no comprendemos, el texto de video de música, sólo preguntar. Voy a tratar, que contesto a nuestro reflexíones. Besitos y abrazos, Linda (Översättning: Om någon inte förstår texten till musikvideon, fråga bara. Jag ska försöka att svara på era funderingar. Pussar och kramar, Linda)

Jo, jag vet redan att jag e knäpp, men det tar jag ... =P. Gelébjörnen var ju iaf söt ... *ler*

Inga kommentarer: