torsdag 8 januari 2009

Beroende

Jag e verkligen fast i detta spel, redan efter första dan. Men, det anade jag redan innan, att det skulle leda till lätt beroendeframkallning. Efter många timmars väntande och tålamod, fick jag så igång WoW och kunde skapa min karaktär. Som synes på bilden, lite väl påklädd, för min smak, men visst e hon snygg ;O). En Blood Elve Paladin, vid namn Belirgrim ... vi har tagit oss upp till Level 6 nu och lär oss fortfarande ... så, jag förväntar mig lite teambuilding och back-up sen Rickard ;O).

Ska även starta upp en Night Elve på den goda sidan också och på en annan server, så att jag kan köra med Erikisen också ... =P.


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det hoppas jag verkligen att du gör, annars! ;o)
Jag har suttit nu och spelat i ett par timmar och försökt komma ihåg hur man gör, hehe!
Men det tar sig =)

(Terrokar är bajs, Moonglade rockar! )