onsdag 28 januari 2009

Erika

Gör ett nytt försök ... hade skrivit ett långt inlägg, men så försvann allt. Hatar min dator numera, om jag försöker markera texten eller dubbeklicka försvinner hela skiten.

Har iaf gått igenom alla mina bilder från då jag bodde i Övik ... massa minnen kommer upp, men de jag minns bäst e alla minnen jag har med dig, Erika. Jag saknar dig så enormt mycket att du kan inte tro det. Kanske därför jag ringer så mycket till dig, för jag är rädd att vi ska glida ifrån varann och att jag ska förlora dig.

Bilden är från förfesten innan invigningen av Cover Club på Statt. Minns att vi hade jätteskoj, trots att jag blev alldeles för full. Det var ESC-final och jag svepte 10 starköl, 4 6:or drinkar och 2 shots. Sen låg jag med huvudet i toan resten av natten och mådde nog som jag förtjänade.

Har ju iaf kostat på mig ett leende på kortet, för en gångs skull.

Puss gumman

1 kommentar:

Anonym sa...

Om vi klarade alla år du bodde i stockholm så klarar vi nog umeå med =)
Cover club var sköj, förutom när han som satt brevid mig på middagen var för full och salivsprutade över min mat när han pratade, haha!

På lördag ska vi till umeå en sväng. Är du upptagen hela dagen eller har du tid och träffas lite kanske?