tisdag 27 januari 2009

Den ekonomiska krisen

Har sovit relativt ok för en gångs skull, men kom inte i säng förrän framåt 02:30-tiden. Jag har mig förvisso själv att skylla, dels då jag försökte trötta ut mig med att spela bowling på nätet, dels med mina sömnproblem, som alla vid det här laget känner till.

Saken blev inte bättre av att jag väcktes tidigt imorse av min kära bror, som aldrig har vett att begripa, det faktum att bara för att han e uppe med tuppen, betyder inte att resten av världen e det. Men men, han skickade svar på ett sms sisådär runt 7-tiden. Ett sms som jag fö skickade honom i lördags ... snabbtänkt NOT. Men det e min bror upp i dagen.

Jag börjar få tillbaks min magkatarr också, så det i kombination med mina andra åkommor gör livet sååå trevligt just nu. Detta då jag verkligen är stressad och nervös för när jag ska få nåt samtal och vidare beslut från soc om försörjningsstöd. Har inte kunnat bet varesig räkningar eller hyra Januarimånad, så det känns mindre skoj.

Nepp, dags att rensa kylen ... blir väl wookade grönsaker idag igen ... har inte råd med nåt annat ... *suckar*. Nån kan ju förklara hur jag ska få 110:- att räcka på ovisshetstid.

Inga kommentarer: