onsdag 7 januari 2009

Paj

Paj e gott, men jag tycker inte om ordet då det innebär att mitt tangentbord inte fungerar som det ska, utan medför att jag måste sitta och använda skärmtangentbordet =O(. Trots försök att låta datorn stå utan batteri över natten så hjälpte detta uppenbarligen inte. Så det ser inte bättre ut än att jag blir tvungen att skicka ner fanskapet till Västerås på rep. Hoppas innerligt att garantin täcker detta lilla missöde som kan komma att bli en dyr läxa för min del. Så med andra ord, spill för fan inge vatten i en bärbar dator och OM du gör det, plocka ut batterihelvetet fort som fan ... Dags för lunch här och sen ett "kärt" återseende med supertoppenjobbet ... NOT. Gruvar mig verkligen och har mest ångest och mår dåligt över att tvingas dit. Ja ja, over and out.

Inga kommentarer: