torsdag 25 oktober 2007

Var hälsad kalla höst och vinter

Idag fick jag skynda mig från jobbet, till dagsiet och sen hem. Skulle träffa upp Malin vid Parkleken och hon skulle hjälpa mig me Fellini, å träna. Vi körde tandvisningen å nu kan Malin komma i princip ända fram, utan att Fellini försöka gå fram. Däremot vill han fortfarande hoppa om hon går emot som vanligt, eller Fellini vill fram till henne.

Vi måste träna ner. Vi ska träna hemma mer jag och Fellini på kontakt ... kan man väl aldrig få för lite av, eller? Väldigt väldigt trött e jag, så jag tänkte svika de blogg-läsare som brukar va här ... för å sova.

Btw, ni som läser bloggen, ni får gärna lämna avtryck i "kommentarer". Ingen större vits å ha en blogg, när ingen vill peta ner nåra rader.

Nattis på er alla,

P.S. Håll tummarna, imorrn blir det Albano, veterinären, men Fellini, Ska va där kl.09:00 D.S

Inga kommentarer: