måndag 22 oktober 2007

Musarm

Jag har märkt att Fellini är mycket mer lyhörd för mina kommandon om jag näst intill viskar dom. Då spänner han upp öronen och är jättefokuserad. Fast, detta fungerar såklart inte om det e söta löptikar i närheten, eller en söt "liten" Keyla ;O), eller va säger du Jennie?

Har otroligt ont idag, bak över vänster axel nedanför nacken och över till höger axel. Tror jag fått musarm igen. Inte bra me ett så stillasittande jobb. Har en Biltemakudde, som jag fäst nästa uppe vi huve å ibland nästan ligger jag i stolen på jobbe, för att jag har så ont *suckar*.

Carina, jag vill också va me på fjäsklistan nu ju ... *flinar*. Förresten, hoppas att du kan se all text nu *ler*. Tappa inte bort ditt Telenor-kort nu.

Tog lite höstbilder när jag va på promenad me Fellini. Dessa nedanför e från i helgen. Visst e dom fina? Lyckas ibland me. Å träd står ju betydligt mer still än va Fellini gör ;O).

Nu blir det sängen för mig iaf. Lösa lite korsord och hoppas på att jag inte har lika ont imorrn. Vill inte bli sjuk heller. Det går tydligen både influensa å kräksjuka lite varstans har jag hört.

Nattis alla
Linda
&
Fellini (som redan sover)

Inga kommentarer: