onsdag 28 april 2010

Viktor here I come

Jag ser alltid fram emot dagar som denna och vet att jag aldrig kommer att ledsna varken på maten eller sällskapet. Men det är svårt att ledsna när man har ett sånt liv som är fyllt av ständiga upptåg och överraskningar. Det är längesedan jag mått så bra som jag gör nu, bortsett från USA-resan och jag vill tillbaks nuuu.

Ska ta och blanda mig en morgonshake här och sedan är det bara att invänta Simon, som förmodligen kommer idag och hämtar upp tvbänk och rottingmöbel. Jag kanske äntligen blir av med dom så det blir mindre inför flytten.

Idag är jag bara lycklig

"Alla älskar lyckan ... lyckan älskar få"

2 kommentarer:

Stefan och Emilia sa...

hujja, vad skojj,ät något riktigt gott åt mig med,vet ju hur underbar maten är där

Erika sa...

Härligt!

Nope, här har det inte snöat som tur är. Strålande sol hela dagen och igår =)