onsdag 21 april 2010

Packad och klar

Idag har jag hunnit med att bjuda allas festliga Freddelito på lunch. Vi åt oss i fullkomlig paltkoma på Eurasia och tog därefter en cappuccino och vaniljlatte på Nya konditoriet. Vi kunde dock inte förstå varför det heter "Nya" då det funnits sen stenåldern.

Har även hunnit med att packa in presenterna till Rickard, my partner in crime. Han fyller ju 25 eller nåt sånt på söndag. Och det ska ju självklart firas big time på lördag. Det var dock ett intelligenshetstest (korrektion: intelligenstest) för mig att förstå hur jag skulle få ihop den ena presentförpackningen. Men som synes så gick det till slut, även för mig. Gäller bara att trycka på de rätta knapparna så "går" det för vem som helst.

Nu ska jag fortsätta här och ha tråkigt.

Over and out

1 kommentar:

Lundberg sa...

"intelligenshetstest" hahaha, de gick inte helt rätt till där va? :P