fredag 30 april 2010

Valborgsmässoafton

Tvingade mig själv att sova fram till 09 även om jag mest låg och vände och vred på mig, knöcklade i ihop kudden, frös och svettades om vartannat. Men tog mig upp till slut, tog en dusch och började stöka på lite mer här i lgh. Jag är så svinless på att bo här nu och önskade att jag fick flytta till mina nya lgh idag. Nu när jag vet att jag ska flytta har jag som tappat lusten med allt här hemma, typ göra fint, laga mat m.m. Jag går mest bara och väntar ut tiden.

Hursomhelst, idag är det Valborg. Den blir lika tråkig som de flesta Valborgar för min del. Mins inte sist jag hade en rolig Valborg. Ifjol var jag på lassa med Therése en sväng och sen satt jag bara hemma. Året innan och året dessförinnan har jag absolut ingen aning vad jag gjorde heller. Men å andra sidan så bekommer det mig inte så mycket. Menar, vad fan gör man? Kollar på några jävla brasor och dricker. Dricka kan jag göra närsom och en brasa kan jag tända upp också.

Dags att göra lite mer nytta här hemma. Det är ändå så pissigt väder ute så jag har inte minsta dåligt samvete för att jag inte går utanför dörren på ett tag iaf.

Ha en trevlig Valborg alla

L

Inga kommentarer: