lördag 17 april 2010

Boring

Jag förstod att det skulle bli en jobbig natt eftersom jag vaknade strax efter 05 igårmorse. Var aptrött hela dagen och somnade redan runt 18. Vaknade till emellanåt och somnade igen vid 21. Mycket dum idé att somna så tidigt. Det resulterade i att jag var klarvaken 02:06 på natten och nu har jag inte förmått mig att somna om. Jag har kollat sitcoms, lagt till låtar på spotify och varit allmänt uttråkad. Bara solen har kommit fram helt såhär tidigt på morgonkvisten, så ska jag bege mig ut på en (mycket) tidigt Broarna runt.

Så fort Boa har öppnat så ska jag traska dit och inhandla förtäring till mig och Rickard. Därefter blir det till att sätta sig på bussen upp till honom och vara social. Ikväll blir det ju festligheter uppe på Mariestrand så. Första helgen efter semestern, men jag kan ärligt säga att jag saknar redan tiden "over there".

//Lindsey's signing out

Inga kommentarer: