torsdag 29 april 2010

Onsdagsbesök på Viktors

Igår bjöd jag Rickard på en försenad födelsedagsmiddag. Vilken restaurang vi skulle välja, rådde det inga delade meningar om. För övrigt hade jag redan bokat bord för två sedan flera dagar tillbaks.

Vi har varit på Viktors vid två tidigare tillfällen och därför var det extra roligt denna gårdagkväll, då man hade bytt ut Sinnenas Meny till en mer vårig variant. Den fick helt klart godkänt och vi bara älskar maten. I slutet på maj kommer det att bli en ny meny igen och jag ser redan fram emot det besöket. Menar, jag har ju ändå inget bättre för mig och det är så tråkigt att äta entrecote hemma varje dag. Ibland vill man ha lite omväxling och vad passar då bättre än Viktors ;O).

Jag längtar verkligen till grillsäsongen också. Då blir det grillspett av högsta lyx, samt vårig kräftskiva med mitt hjärtegull =P.

1 kommentar:

Erika sa...

Smarr!

Sv. Nej, jag fick ett annat paket också där det var en brun påse. Så posten har inte haft något fuffens för sig =)