tisdag 20 april 2010

Tandvärk och sömnlös natt

Försökte hålla mig vaken hyffsat länge igårkväll bara för att inte vakna så fruktansvärt tidigt. Som jag nu gjort senaste veckan sedan jag och Rickard kom hem från våran underbara USA-resa. Men det går sisådär. Klockan 02 vaknade jag första gången och kände mig hyffsat pigg, trodde klockan var mycket men nejdå. Dessutom så dunkade min tidigare lagna tand av smärta något så fruktansvärt att jag trodde seriöst jag skulle slå ut den med en stekpanna. Nu på morgonen har jag inte lika ont igen så nu är jag osäker om jag verkligen hade sådan tandvärk eller om jag drömde? Men jag tar inga risker. Idag är det jag som bokar tid hos tandläkare på nytt och "slösar" bort ännu några tusenlappar på menlöst skit.

Idag så har jag inte sådär mycket inplanerat. Jag måste sitta hemma på arslet mellan 10-15 och vänta på UPS som ska behaga komma och hämta upp min trasiga lilla laptop. Så fort detta är gjort så funderar jag på att ta mig upp på Mio och förskottera mina möbler som har anlänt. Underbart med nya möbler säger jag bara. I övrigt sitter jag mest och trampar golv och vill att det ska vara den 14:e juni så att jag får flytta in i min nya lgh.

Lääängtar så

Puss på er godingar

1 kommentar:

r1ll0.blogspot.com sa...

Lika bra du bokar. Men som sagt; de borde rätta till sitt misstag utan extra kostnad då problemet uppstod efter förra besöket.