onsdag 15 februari 2012

Dukandieten Dag 3

Så var jag inne på dag tre och således även mitt i arbetsveckan. Det går fortsatt nedåt i viktnedgången och det känns riktigt bra. Dock har jag märkt av att jag har konstant tryckande huvudvärk. Jag vet inte om det beror på dieten eller luften på jobbet. Sedan ska jag erkänna att jag fuskade ikväll till middagen. Jag och Rickard var ut och åt och jag tog en köttbit och några gurkbitar till ...

Jag fortsätter att peppa mig själv
 
Startvikt:57,5kg
Aktuell vikt: 55.4kg
Målvikt: 45kg

ATTACKFASEN
Dag 3

Frukost:
2dl naturell lätt yoghurt med linfrön
2 skivor mager ost
2 skivor mager kalkon

Lunch:
2 mindre pepparbiffar med en klick creme fraiche

Mellanmål:
Blev inget mellanmål, då äggen jag tagit med surnat under dagen =O(.

Middag:
1sst flankstek med några gurkbitar

Vätska:
1 liter vatten med Herbalife Aloe Vera
1 glas svart te
3 liter vatten

Inga kommentarer: