onsdag 22 februari 2012

Dukandieten Dag 10

Japp, magen fortsätter att vara i obalans. Undras om det kan bero på att jag glömt Aloe Veran på några dagar. Ska ställa kom-ihåg på att dricka det imorgonbitti på jobbet.

Vikten fortsätter att smyga sig nedåt och denna arbetsvecka har gått fasligt fort, tycker jag iaf. Rätt lugnt på jobbet och man hinner gå igenom sina SR hundra ggr om.

Efter jobbet for jag på ICA Mariehem och handlade för middagen. Jag kände mig som ett barn i en godisbutik när jag fick plocka på mig en gurka, champinjoner och lök. Jag har nämligen tagit mig igenom Attackfasen och går nu över på Cruisefasen. Och då får man äta vissa grönsaker och frukter.

Cruise, here I come

Startvikt:57,5kg
Aktuell vikt: 55.0kg
Målvikt: 45kg

ATTACKFASEN
Dag10

Frukost:
2st Dukandiet scones med lätt färskost

Lunch:
Ugnsstekt kycklingfilé i chili/vitlöksmarinad och lättkeso

Mellanmål:
En kopp lättyoughurt och 2 tsk havrekli

Middag:
Dukandietpizza

Vätska:
3 glas svart te
2½ liter vatten

Inga kommentarer: