tisdag 14 februari 2012

Dukandieten Dag 2

Jag är nu inne på dag två och än så länge går det alldeles utmärkt. Det är förvånansvärt hur väl denna proteinbaserade kosten mättar. Men jag erkänner att jag saknar grönsaker till maten och framförallt gurka. Det känns att det är en hel del vätska i kroppen som ska ut och förhoppningsvis försvinner fettet också allt eftersom.

Pepp pepp
 
Startvikt:57,5kg
Aktuell vikt: 56.1kg
Målvikt: 45kg

ATTACKFASEN
Dag2

Frukost:
2dl naturell lätt yoghurt
2 skivor mager ost
2 skivor mager kalkon

Lunch:
2 små biffar med en klick lätt creme fraiche, lätt keso och en tunn skiva mager ost

Mellanmål:
Äggrör gjord på 1 ägg, 2 tsk lök, 1 tunn skiva mager kalkon och 1 msk lätt keso

Middag:
2st hemlagade hamburgare gjord på magert nötkött, lök och keso

Vätska:
1 liter vatten med Herbalife Aloe Vera
1 glas svart te
3 liter vatten

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj 45 kg lät lite..hur lång är du?

Lindsey sa...

Anonym: Jag är bar 150cm lång, så 45kg är inte så lite på mig plus att jag har ganska smal benstomme i grunden om man utgår från handlederna tex.