onsdag 5 januari 2011

Trettondagsafton och gym


Det har varit en ganska så hektisk dag, tro det eller ej, men jag lyckades blir klart med allt ungefär sju minuter efter det att jag slutat. Efter att jag fått i mig energi i kroppen, så blev det ett grymt bra rygg-och axelpass på Tenton. Jag känner fortfarande hur det pirrar i musklerna, härligt härligt.

Nu sedan jag har kommit hem så har jag dammsugit hela lägenheten, så att Rickard blir glad när han kommer hem sen =O). Känner mig så slut, så jag sparar golvtorkningen till imorgon, då jag är ledig.

Om en sisådär 3.5 timma ska jag ner på stan igen och möta upp Rickard, för vi ska gå och äta lite gott på Tapas. Sedan blir det nog en väldigt lugn myskväll, hoppas jag ;O).

Dagens övningar:

  • Framåtlutad hantelrodd: 12.5kg - 10 * 3
  • Sittande axelpress: 10kg - 10 * 3
  • Sittande rodd: 35kg - 10 * 3
  • Sneda axellyft: 7.5kg - 10 * 3
  • Raka axellyft framåt: 5kg - 10 * 3
  • Axelpress i maskin: 40kg - 10 * 3
  • Magmaskin: 15kg - 220st
  • Rotator: 15kg - 60st

1 kommentar:

Lisa sa...

hej fina du! :)

sv: tack så mycket!

åhhh, så gott med tapas, har bara ätit den en gång tyvärr. hoppas du fick en toppenkväll!

vill också göra något kul och mysigt snart. kramar!