fredag 21 januari 2011

Äntligen fredag

Det blev en ganska trevlig gårdag med lunch i sällskap av Rickard och hans farsa. På kvällen tittade Åke förbi men vid 23 la jag mig i sängen och däckade.

Morgonen har inletts med att jag som vanligt kommer först till jobbet och får vänta på att någon släpper in mig. Jag har förvisso fått låna en nyckel för den här veckan men jag kan inte larma av.

Imorgon åker jag och Rickard till Övik för lite trevligheter. Jag tycker att det ska bli kul att få komma från stan och umgås med andra människor för en gångs skull. Så för att vara körduglig imorrn och orka med, blir det ingen våt fredagkväll.

Avslutar med en bild på senaste tillskottet i ett av akvarierna här hemma. En otroligt snygg siamesisk kampfiskhane.

Trevlig fredag
L

2 kommentarer:

Erika sa...

Jättefin firre!

Du får självklart komma och hälsa på när vi fått iordning i den nya lyan. Ta med dig den där indiska lampan så är du välkommen ;p

Klart att du får äta alla godsaker du vill ha om det är det som krävs för att du vara barnflicka, hehe!

Lisa sa...

sv: tack! hoppas du känner dig bättre snart!:)