tisdag 4 januari 2011

Tisdagens styrketräningspass

Varit en ganska så soft dag på jobbet idag. Hann pyssla med min cv mellan arbetsuppgifterna. Det var inte mycket energi i kroppen när jag tog mig till Tenton vid 17 och desto mindre, eller snarare under noll när jag tog mig därifrån. Blev på grymt dåligt humör av vissa irriterande tingelser och jag önskar att jag haft något att slå sönder.

Nu har jag åtminstone fått i mig lite mat och hunnit varva ner lite, men humöret är fortfarande kaos. Helst vill jag bara stänga in mig och inte prata med nån alls. Det hjälper ju inte ändå så, för jag är ändå ensam med mina åsikter.

Jaja ... på återseenden era miffon

Lindsey
  • Benpress: 60kg - 3 * 10
  • Abductor: 30kg - 3 * 10
  • Adductor: 35kg - 3 * 10
  • Leg ext: 20kg - 3 * 10
  • Leg curl: 25kg - 3 * 10
  • Magmaskin: 15kg - 200st
  • Rotator: 20kg - 40st

1 kommentar:

Lisa sa...

sv: haha så kan det gå ;P