lördag 7 augusti 2010

Träna på en lördag

Självklart, även om jag var allt annat än pigg och i form imorse. Dels pga dålig sömn och även för att det blev ganska sent igår natt. Dock i trevligt sällskap av Johan, Fredde, Åke och älsklingen. Kvällen fortsatte uppe hos mig med Johan, Fredde och älsklingen då Åke slocknade på sin madrass.

Tryckte i mig lite käk på förmiddagen och stack därefter till gymet. Är precis hemkommen igen efter ett svettigt pass på löpbandet.

Tidsintervall: 60 min
129 BPM - start
162 BPM - 15min
162 BPM - 30min
166 BPM - 45min
164 BPM - 60min
Fettförbränning: 269 kcal
Sträcka: 6.2km

Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter ta en shake på lättyoghurt. Efter det blir det förmodligen en tripp bort till ICA och inhandla något för kvällen.

Ha en trevlig lördag alla

Inga kommentarer: