måndag 9 augusti 2010

Efter sommar kommer höst

Jag har sovit otroligt dåligt inatt, trodde först det berodde på allt blandat och konstigt jag åt igår och att magen därför skrek av värk. Men nu på morgonen när jag ställde mig i duschen så kände jag direkt att det är min Endo som bråkar.

Håller på att steka upp pytt-i-panna och ska väl senare bege mig ner mot stan för att uträtta lite ärenden. Det känns dock inte speciellt lockande då det regnar och är alldeles grått och trist ute. Är det här slutet på sommaren tro? Tänker återigen tillbaks på tiden jag och hjärtat hade i USA. Tänk att få ha sådant varmt och soligt väder året runt.

Ikväll funderar jag på att laga ihop något riktigt gott till middag, lyxa till det sådär på en måndag. Men jag vet inte riktigt vad jag ska slå till med. Jag kanske får någon idé sedan när jag är på stan.

Ha en trevlig måndag alla

L

1 kommentar:

Suzan sa...

säg inte att sommaren snart är slut :( min semester börjar ju nu...