söndag 15 augusti 2010

Helgen som varit

Gårdagen började med en morgonpromenad längs Nydalasjön. Jag och Rickard hade givetvis våran nya systemkamera med och passade på att fota och även ta ett dopp. Framåt kvällen kom Åke tillbaks från Skeå och senare dök även Johan.S upp. Vi tog taxi ner till Scharinska vid 23, då det skulle vara något som heter "Mucky Duck" och tydligen funnits för längesen. Det var bland det sämsta jag varit med om på länge. Så efter ett tag bestämde vi oss för att dra till Taket/Olles. Åke och Rickard tog ett dopp i polen. Senare for Åke och Johan.S därifrån, medans jag och Rickard stannade till stängning. Hade så grymt kul där =O). Blev inge fyllekäk på Max, då det var så fruktat mycket folk där. Jag var på dåligt humör av flera orsaker och sov dåligt. Lyckades somna vid fyra på morgonen. Men blev väckt av sms från Åke redan vid åtta. Runt 10-tiden dök Rickard upp här och vi slappade en stund. Sen gick vi till Maria Pizzeria där vi blev bjuden på käk av Åke. Varit lugn kväll därefter. Just nu är Rickard nere hos sig och är social med Åke medans jag kollar på "Jamies matrevolution i USA "

Inga kommentarer: