torsdag 10 juni 2010

The Vampire Diaries

Eftersom tv:n gavs bort idag till Carola, så har jag inte haft så mycket att titta på. Det fick istället bli en av mina favoritsidor då det gäller gratis streamade sitcoms. Jag har länge varit nyfiken på "The Vampire Diaries" och måste säga att serien är betydligt bättre än "Twilight". Direkt då jag såg killen på bilden, kände jag igen honom. Men kunde inte riktigt placera från var. Killen spelar Damon Salvatore, den ena hälften av bröderna. Rollen spelas av Ian Somerhalder. Och jag måste ju får erkänna att det vore inte fel att sätta tänderna i honom ;O). (Tack Erika för rättelserna)

Dags att se ett eller två avsnitt till innan jag ska kojsa. Det är så spännande nu att jag kan inte stänga av datorn, trots att hela min rygg och svank skriker av smärta efter att ha legat på mage mer eller mindre i 6h i sträck.

Sov sött alla ni andra

4 kommentarer:

Erika sa...

Böckerna om Elena och Bröderna Salvatore skrevs före Twilightsagan så det är de som är föregångare till twilight ;)

Erika sa...

Och Ian är inte samma kille som spelar clark kent i smallville. Den killen heter Tom Welling.
Däremot spelar Ian i lost som Boone. =)

Anna-Carin G sa...

Me just Loooove Stefan mer än denna kille ;))

Erika sa...

Tur att du har mig ;)
Btw som tack för att jag rättade dig så vill jag ha en uppblåsbar Damon Salvatore när jag fyller år =p