tisdag 1 juni 2010

Nyinköp

Jag drog med mig Rickard till Media Markt och investerade in en ny Samsung 55' LED med tillhörande väggfästen.

Som grädden på moset så fick även ett Xbox följa med. Tv:n skall hämtas på flyttdagen, medans Xboxet fick göra Rickard sällis hem till honom. Jag är riktigt nöjd och det kliar i fingrarna att få upp allt nu i nya lgh:en.

Passar även på att påminna mina läsare om min blivande och otroligt coola lgh. Som jag tidigare skrivit flera gånger så kommer inflyttning att ske måndagen den 14:e juni. Allting är i princip klart, möblerna väntar på Mio och nu väntar även en tv på mig hos Media Markt.

Det är en del små inredningsdetaljer som fattas, bla lampor, några fårskinnsfällar, tavlor m.m. Men annars är allt klart och kartongerna här hemma är fullproppade. Ska åka upp med en del saker i förrådet här denna veckan så det blir mindre på flyttdagen.

Dags att äta några kokta ägg med Svennes och se på tv.

En kram till er snälla läsare och en stor puss till Rickard.

Lindsey's signing out

4 kommentarer:

Erika sa...

Blir nog jättefint i din nya lägenhet!
Och med den teven så vet jag vars jag ska fara och tvinga Lindis att titta på Bevvan och satc =D

Anonym sa...

Huva..den tvn ser riktigt FET ut:)

Kram!/SJ

Lindsey sa...

Erika: Du är härmed portad hos mig ;O).

SJ: Då ska du se den i verkligheten. Riktigt grym bild =O).

tinazpicaboo sa...

inte ett dugg avis å nej=) kram