fredag 11 juni 2010

Sista blogginlägget

Jag har precis sett sista avsnittet ur första säsongen av "The Vampire Diaries" och jag kan knappt bärga mig till säsong 2. Har ingen aning när den kommer, men i USA så kommer den tydligen börja sändas i september. Så det lär väl få dröja ett tag förmodar jag.

Det här blir hursomhelst mitt sista blogginlägg från min lilla 1:a på Pilgatan och även sista natten här. Jag kommer att vara hos godingen i helgen och på måndag blir det flytt. Känner ingen som helst vemod att flytta härifrån utan bara spänning och pirr inför min allra första egna bostadsrätt. Det kommer att bli så bra och jag ser verkligen fram emot en ny början på något bra.

Skickar en varm godnattpuss till Rickard. Ni övriga får nöja er med en godnattkram

Lindsey
Over and out

Inga kommentarer: