söndag 27 juni 2010

Söndagsuppdatering

Jag känner att det har blivit dåligt med uppdateringar i bloggen på sistone sedan jag flyttade upp till Mariestrand. Men jag hoppas ändå att ni fortsätter följa bloggen med de inlägg som kommer lite då och då.

Helgen har varit bra och den är inte riktigt slut än för min del. Imorrn blir det nämligen att åka ner till Red Dragon och gadda mig. Jag har sett fram emot detta väldigt länge nu och det ska bli så roligt, särskilt eftersom det är mitt hjärta som har ritat tatueringen som jag ska ha. Därefter blir det att städa upp lite här hemma och försöka hänga upp de sista kläderna som nu lega nerpackade i 2 veckor.

Det har blivit yatzyspel, pizza och social skills med Åke och Rickard idag. Nu senaste timmarna har jag och Rickard lirat Dragon Age och Batman. Härnäst väntar sängen så jag orkar upp imorrn.

Nattis på er

Inga kommentarer: