tisdag 16 mars 2010

Virtushelvete

Pga ett jävla virus, som min laptop fick via msn, så fungerar laptopen inte alls nu. Igår lyckades jag faktiskt starta upp den efter mycket om och men. Men nu verkar min sprillans nya laptop ha gett upp. Jag får välja på att köra rekommenderad startreparation eller köra som vanligt, men bägge alternativet leder till den fina bluescreenen som ni ser på bild.

Jag är verkligen inte nöjd och svär över msn och all skit som skickas där. Sist detta hände så skickade en annans persons msn virus på min stora laptop. Och nu var jag så åter där igen. Jävla apskit.

Eftersom det inte finns någon dvdenhet på denna laptop och det faktum att jag varken kommer in i setupmenyn eller biosen, gör att jag känner mig helt jävla förtvivlad.

Bra start på denna tisdag

3 kommentarer:

Fia sa...

Vad kör du för antivirus?
MSN-virus smittar ju sällan om du 1. inte klickar på länk 2. har ett bra antivirusprogram!

hoppas det löser sig!

r1ll0.blogspot.com sa...

Blue screen of death! GAAH!

Erika sa...

Men då drygt :(

Sv. Jag har käkat sushi en gång. Men det var inte så äckligt som jag trodde. Men nu har sushistället lagt ner så det finns ingen som gör riktig sushi här i stan längre. Och icasushi vågar jag mig inte på ;)