måndag 15 mars 2010

Flyttpackning

Inga moralpredikningar nu om varför jag packar och sådant nu redan. Jag ser inget fel i att hålla undan sådant som ändå inte används. Det blir betydligt mindre att göra när det börjar bli dags och jag slipper stressa. 14 kartonger är packade och då har jag all porslin, kläder och hygienartiklar kvar. Trodde aldrig det kunde bli så mycket =o).

Har varit vaken sedan 07.30 och donat lite. Hemskt att min kropp verkat ställa sig in på att vara pigg då oavsett hur sent jag lägger mig på natten. Egentligen är jag trött men kan detta till trots inte förmå mig att somna om.

Blir kanske en promenad senare också.

2 kommentarer:

Fru Holmboms liv sa...

JAg bestämmer mig varje gång jag flyttar att jag gör som du, börjar i god tid packa, MEN det har inte hänt ännu.....så jag är avis som faaaan!!! Ska suga i mig din pack-energi och börja idag:P!!!/EMilia

Erika sa...

Det är väl smartast att göra som du, packa i tid och slippa stressa. Det ska jag komma ihåg när det är dags för mig att flytta. Jag brukar bli på så dåligt humör när det är flyttningsdags så om jag följer ditt exempel kanske det går bättre =)