onsdag 17 mars 2010

Bitter och glad

Jag är glad och lycklig, dels för att våren visar sig allt som oftast numera. Sedan har jag en hel del annat att se fram emot också denna vår och sommar.

Däremot är jag bitter, för att oturen alltid förföljer just mig. Igår la min lilla laptop av, efter att jag fått virus via msn, trots att jag INTE klickat på helvetes-länken. Laptopen åkte in för felsökning hos PC-Akuten. Så jag hoppas att de hittar och åtgärdar felet innan det är dags för äventyret.

Som om inte det vore nog, så verkar det inte bättre än att jag ovetandes blev smittad med förkylningsbaciller på festen i lördags. Blir jag sämre och inte frisk till nästa vecka blir jag INTE nöjd. Då kommer jag sannerligen vara bitter. Jag skulle fan ha stannat hemma i helgen och hållit mig inne, för att minimera risken att inte åka på nåt. Snart bryter jag väl benet också.

Inga kommentarer: