söndag 31 augusti 2008

Umeåweekend

Det behövdes inte många öl för min del under fredagkvällen, eftersom magen var relativt tom på mat, så alkoholen satte sig rätt fort =P. Dock mycket trevligt ... tror vi höll på till framåt 3 innan Rickard försökte få därifrån folk. Blev inte mycket sömn, vi var vakna till framåt 6 och sen blev vi väckta runt några timmar senare av Manks pling-plongande på dörren. Nya tag å efter ett besök på boan var ölen framm igen =P. Två-dagars brukar vara lite småtufft för min del, men jag tyckte jag klarade det bra. Nåt annat jag klarade hyffsat för å va oskuld på området var det omtalade Wii-bowling ... men jag lovar att revanschen å hämden e underbart ljuv tills nästa gång ;O). Förbannat kallt var ne på natten då vi begav oss ut till nån park *kliar skallen av minnesförlust*. Frös fötterna å händer å var hungrig, så Rickards utomordentligt goda burgare satt på rätt plats i lilla magen ... Nu e jag hemma igen, efter att ha haft trevligt färdsällskap av Tony och Frank, som så snällt lät mig åka i Franks bil tebaks till Övik. Nu ska jag slöa framför tv:n. Känns som det blir hyffsat i tid i säng. Kram godingar.

Inga kommentarer: