lördag 16 augusti 2008

Lördagens utmaning

Eftersom jag har så förbannat tråkigt ikväll, så gav bästa Erika mig denna utmaning.

A is for age: 28
B is for booze of choice: Öl
C is for career: Arbetslös
D is for your dad's name: Karl-Ivan
E is for essential items to bring to a party: Öl och Partyhumör
F is for favourite song at the moment: Faber Drive - When I'm With You
G is for favourite game: Har inget ... äger ju inte ens nån konsol =O(.
H is for home town: Örnsköldsvik
I is for instruments you play: Inget
J is for jam or jelly you like: Mammas aprikosmarmelad e mumma
K is for kids: Inga än iaf
L is for living arrangements: Särbo med min hund *s*
M is for mother's name: Maivor
N is for name of your crush: Ingen direkt crush än, men han e speciell för mig och jag tror att personen ifråga vet vem han e ;O).
O is for overnight hospital stays: Legat över tre gånger i mitt liv, så hmm, 3 nätter tror jag
P is for phobias: Inga direkta
Q is for quotes you like: De som de ligger nåt värde i
R is for relationship that lasted the longest: Mitt första förhållande som höll ca 7½ år
S is for sartorial style: Har min egen stil, e inte sådär modekåt direkt, har det jag gillar typ
T is for time you wake up: Runt 10 varje dag
U is for underwear: String, spets å siden
V is for vegetables you love: Gurka, paprika, majs
W is for weekend plans: Sexparty hägrar närmast den 23:e aug
X is for x-rays you've had: Datortomografi, vanlig röntgen, ultraljudsröntgen och magnetröntgen
Y is for yummy food you make: Laxpasta och kycklingpasta
Z is for zodiac sign: Kräfta, men e inte mycket för astrologi osv

Jag utmanar Rickard och Carina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att läsa dina svar där =)

Lindsey sa...

I know ;). Dina va också skojsiga =P.