söndag 24 augusti 2008

Sexparty

Igår var det sexparty och fest hos Maria. Hur jävla skoj som helst och tyvärr blev mina öl kvar, blev groggar för hela slanten. Statt var rätt ok men så jävla skumt och inte speciellt mycket folk. Antar att det e för att alla e totalt pank inför löningen imorrn. "T" jobbade igår, vilket var förvånande, då jag hade räknat på att han skulle ha jobbat förra helgen å va ledig denna. Gick iaf bra å få in Ronja, trots åldern, tack vare att "T" jobbade å att jag var med.

Jag ska tvätta om några minuter och sen gå bort till Kebab City å catcha en rulle å ta med hem. Sett fram emot min älska rulle hela veckan *s*. Pratade med en person igår, så nu vet jag varken ut eller in. Hela min värld har i ett ögonblick vänts upp och ned. Varför just nu? Jag hade ju äntligen börjat glömma och gå vidare. Det finns ju någon annan men jag vet inte vad som händer där heller. Allt känns så förvirrande och jag har ingen kontroll över nåt alls. Nej, nu ska jag tvätta och försöka koppla bort allt en stund. Men jag vet att jag inte kan fly från detta, jag måste ta tag i det ...

Inga kommentarer: