lördag 16 augusti 2008

Nykter lördag

Den första på väldigt länge och det känns en aningens skumt, måste jag erkänna. Jag har ju blivit van vid Carlsberg och Statt med mina kompisar nu, men samtidigt känns det rätt skönt att vila ut. Om inte annat blir nog min lever glad av att slippa ännu ett 6-pack MINST =P. Sara hörde ju av sig igår (i sedvanlig ordning) och frågade vad som hände. Så, visst, det erkänner jag att det känns ju lite å sitta hemma medans alla andra e ute å festar gärnet.

Jag tror att jag lider av lätt sinnesförvirring eller som jag tidigare benämnt det alzheimers light =P. Imorse vaknade jag och inbillade mig att jag hörde regnet smattra på taket, fast egentligen var det min granne (som vissa av mina vänner tyckte var sååå läcker) som duschade. Nej, JAG tycker INTE att han e speciellt läcker. Han ser snarare lätt förvirrad ut och har en gångstil som påminner om en förslappad chimpans.

Ett par bilder också från dagens fotosession. Jo, jag vet redan att Fellini ser ut som "Kom å rädda mig" å jag ser ut som en vinögd, mentalt efterbliven vårrulle =P. Men, det bjuder jag på ;O).


2 kommentarer:

Maria sa...

Hmm, antar att det va jag som tyckte att han va såå läcker... Minns dock inte hur han såg ut..
När alkoholen går in går vettet ut.. ;)

Kram gumman

/M

Lindsey sa...

Hehe, i mig finns det nog inget vett varesig jag e nykter eller onykter ;O).//L