lördag 31 juli 2010

Lördag är slödag

Vaknade vid 05 första gången och försökte somna om. Det blev för mycket snack igårkväll om Övikstrippen idag att jag faktiskt drömde om det. Hursom så klev jag upp strax efter 08:30 och kände direkt att det inte blir någon Övikstripp iaf. Nej det blir soffläge mest hela dagen, förutom en snabb vända till Mariehems C. Vädret är pissigt värre, så det passar mig utmärkt att mysa ner mig i soffan.

För övrigt är jag så tacksam och glad över att ha dels så underbara vänner (ni vet vilka ni är) och den bästa tänkbara pojkvännen. Allt skitsnack som förekommer är just vad det är, skitsnack grundat på ingenting. Att gömma sig bakom en anonym fasad eller påhittat alias gör hela saken ännu mer patetiskt. Har man en åsikt, eller i det här fallet spyr ut galla och trakasserar personer, kan man åtminstone vara man/kvinna nog att kliva fram och stå för vem man är. Vi har ju fattat att det är någon som vet vem jag och Rickard är och som inte ens kan stava Rickards namn rätt.

Tack för mig

Inga kommentarer: