tisdag 6 juli 2010

30-årsdagen

Sammanfattning av 30-årsdagen:

Jag hade i ärlighetens namn inte förvänta mig mycket av denna dag. Men jag förvånas över hur många gratulationer som har trillar in via FB. Men det som har värmt mig mest om hjärtat är det faktum att jag fick det jag önskade mig allra mest i födelsedagspresent ;O) och det kommer jag att vara evigt tacksamt för.

Efter jobbet så möttes jag av en glad Åke och älsklingen Rickard på Lottas där vi intog en god middag. Därefter blev det att avnjuta Don Perignon och Nicolas till "24". Jag tackar så hemskt mycket för alla gratulationer via sms och FB.

Fick en hur mysig pläd som helst med ärmar, ett supercoolt vinställ som jag bloggat om tidigare, ett passande vin och ett gulligt kort, av Rickard. Fick ett kort till Game av Åke och det kommer definitivt användas inom kort.

Ett speciellt tack till Åke för presenten och ett extra särskilt tack till min älskling. Du är det bästa som finns. "Love U 4-ever".


Inga kommentarer: