torsdag 29 juli 2010

Gårdagens baluns


Jag fick en present av min underbara kille. En trådlös router, så nu kan jag äntligen ligga på ballis och surfa samtidigt. Tack så mycket älskling, men du får hjälpa mig att installera den sen. Orkar inte göra det nu =P.

I övrigt var gårdagkvällen tänkt som en lugn kväll med godsaker, wwe och ps3 i sällskap av Rickard. Det blev en lite mindre lugn kväll med förvisso godsaker, wwe och ps3 men som följdes av yatzy, vin och social skills med en tredje deltagare, Åke. Jag hade så grymt kul och är nog botad nu. Terapin hjälpte minst sagt ;O). Tack till er båda två.

Idag blir det mest att softa. Jag ska i sedvanlig ordning ta min dagliga promenad ner till stan framåt kvällen. För jag, Rickard och Åke ska nämligen gå och se "Inception" på bio. Jag har ganska höga förväntningar på filmen och det ska blir riktigt trevlig. Det är så länge sen jag var på bio sist så det är på tiden.

Dags att göra något vettigt nu iaf som att gå på ICA =O).

Tjoff tjoff

2 kommentarer:

Albin sa...

De är förbanne mig alkisvarning på er. Ful är du också.

r1ll0.blogspot.com sa...

Klart jag ska hjälpa dig installera den, jag hade faktiskt roligt när jag installerade min egen :)