lördag 12 februari 2011

Viktnedgången fortsätter

Jag klev upp samtidigt som Rickard imorse och skjutsade honom till hans jobb. Sedan gjorde jag bort lite ärenden på stan och for hem igen. Jag har packat ner massa diverse saker och kläder i flyttkartonger uppe i min lgh. Vi får se om jag får plats med alla nere i förrådet bara.

Jag har nu gått på Herbalife i lite över 1 månads tid. Det känns i kläderna att jag blivit en aningens smalare, men jag tycker ändå att det går fruktansvärt långsamt. Jag ska verkligen försöka tvinga mig själv att konditionsträna mycket mer för att ge viktnedgången en ordentlig skjuts i rätt riktning.

Rickard jobbar som sagt idag så det lär nog bli relativt lugnt ikväll med några glas vin. Det är kalasväder ute och jag skäms över att jag håller mig inomhus. Men hursomhelst, hoppas att alla får en kalashelg.

//Lindsey

2 kommentarer:

Aizza sa...

hur mycket mer ska du ner i vikt då?

Lindsey sa...

Aizza: Målet är -7.8kg till, sedan är jag nog rätt nöjd =O).