måndag 14 februari 2011

Fasligt kall måndag


Det var otroligt tröttsamt att kliva upp imorse. Jag har sovit oroligt och vaknat av och till sedan 03:30. Fick kramp i höger ben när jag satt i bilen på väg ner till stan och det mesta var ganska pissigt. Höll knappt på att få upp bildörren heller, då den frusit fast, trots att Rickard igår var så noga med att torka av lister efter biltvätten.

Jag har redan hunnit dra två stycken Herbalife-shake:ar och ska ta en tredje här framåt 14-tiden, så det blir en lång kväll innan jag får någon middagsmat.

Just nu drömmer jag mig bort en dag som denna med -21 grader kallt ute. Det vore så underbart att få ligga på en sandstrand och höra havets vågor. och självklart med en iskall öl i handen.

Dags att jobba vidare iaf.

L

1 kommentar:

Erika sa...

Jag tycker däremot det är härligt att ligga i en djup snödriva med en en kokhet kopp varm choklad i näven och lyssna på när vinden viner ;p