onsdag 24 november 2010

Onsdagsballe

Riktigt jävla kuk-dag detta. Började med att 6:an (efter att Ultra kom på den ypperliga idén att dra om alla linjer) inte alls längre kör via NUS. Vilket jag blev varse när bussen svängde in mot Berghem. Så, jag fick allt vackert småspringa därifrån, för att hinna till min lassa-tid kl.13. Tog återigen upp med min nya endometrios-tant att jag ville ha någon form av värktabletter jag tål. Så nu har dom på nytt skrivit ut Voltaren i stolpiller-form. För tanten tyckte inte alls att det var speciellt komplicerat att hitta en offentlig toa om jag fick akut ont på stan tex.

I övrigt en jävligt pissig dag av andra anledningar, så vi lär väl köra i diket med nya bilen också, som grädden på moset.

Tack och hej.

1 kommentar:

Lisa sa...

hej! din inbjudan funkade och jag har skaffat konto så jag kan kommentera din blogg också! :) (du kan ju skriva en kommentar i min blogg om du fick den här kommentaren! :))

sv:tack! :D du får gärna köpa den lilla rosetten haha, ifall du skulle ha användning för den. hoppas du har en bra dag! kram!